Lapsinäkökulma-tutkijoiden etäretriitin myötä blogi jää kesätauolle

Lapsinäkökulma-tutkijat kokoontuivat etäyhteyksien päähän maanantaina 7. kesäkuuta 2021 pitämään kirjoitusretriittiä. Vallitsevista koronarajoituksista johtuen emme voineet tavata kasvotusten, mutta etäretriitin ohjelmaan kuului silti yhteistä keskustelua lapsinäkökulmaisen tutkimuksen keskeisistä teeseistä, jumppataukoja, kirjoitustavoitteiden läpikäyntiä lounastauolla sekä kevätkauden nyyttärit omassa puutarhassa tai parvekkeella.

Lapsinäkökulma-tutkijat alkaen ylhäätä vasemmalta: Satu Vasenius, Johanna Olli, Tuula Stenius, Oona Piipponen, Elina Weckström, Antonina Peltola ja Liisa Karlsson.

Palasimme keskusteluissamme pohtimaan jälleen lapsinäkökulman ydintä: mitä se on ja ei ole, miksi sitä tarvitaan ja miten sitä voidaan tutkia? Näiden kysymysten pariin palaamme jälleen syksyllä!

Kiitos kaikille Lapsinäkökulma-blogin lukijoille kuluneesta vuodesta! Kuten koululaiset, ylioppilaat ja valmistuneet, myös blogimme jää nyt kesätauolle.

Tietoja Oona Piipponen

I am a doctoral student in Education with the University of Eastern Finland. I have also worked as a primary teacher at an international school in Finland. My research interests lie in intercultural education, Storycrafting, and studies on the child perspective. Olen väitöskirjatutkija Itä-Suomen Yliopistossa ja entinen luokanopettaja kansainvälisessä koulussa Suomessa. Tutkimusintresseihini kuuluvat kulttuurienväliset kohtaamiset, sadutus- ja lapsinäkökulmainen tutkimus.
Kategoria(t): Uncategorized. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s